İçeriğe geç

Ptt Başvuru Ne Zaman 2024

PTT personel alımı 2024 başvurusu nereden yapılır?

PTT’de işe başvurmak isteyenlerin izlemesi gereken ilk adım, PTT’nin resmi internet sitesinden başvuru alanlarını seçmektir. Başvuru yaparken adaylar, seçtikleri uzmanlık alanına göre tek bir seçim yaparlar ve elde edilen puanlara göre değerlendirmeye alınacakları belirtilir.

PTT personel alımı için kimler başvurabilir?

a) 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 28 inci maddesi kapsamına girenler hariç olmak üzere, Türk vatandaşı olmak. b) 18 yaşını doldurmuş ve en az 35 yaşında olmak. NOT: Bu tarihten sonra doğanlar başvuruda bulunabilir. c) Kamu haklarından mahrum olmamak.

PTT’de çalışmak için KPSS şart mı?

2) Yurt içinde veya yurt dışında sürekli çalışmaya engel olabilecek bedensel veya ruhsal bir hastalığının bulunmadığını resmi sağlık raporuyla belgelendirmek. 3) KPSS P3 puan türünde en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

PTT kargoya nasıl iş başvurusu yapılır?

PTT’nin işe alım sürecine katılmak isteyenler, PTT’nin kendi web sitesinde yer alan başvuru formunu doldurabilirler. Formu dolduranlar, mülakat sonrasında sözlü ve yazılı sınavlara girebilir ve sınav sonuçları dikkate alınarak başvuruları onaylanabilir.

PTT kaç puanla alıyor?

Teknisyen kadrosunda başvuru için (KPSS P93) puanının en az 70.00, Gişe Görevlisi kadrosunda başvuru için (KPSS P3) puanının en az 70.00, Mühendis ve Avukat kadrosunda başvuru için (KPSS P3) puanının en az 75 olması gerekmektedir.

PTT işine nasıl girilir?

Elektronik imzanız veya mobil imzanız yoksa, Online Ön Başvuru bölümünden PTTKEP Hesap Ön Başvurunuzu tamamladıktan sonra şahsen veya yasal temsilciniz aracılığıyla PTT Müdürlüklerimize başvuruda bulunabilir, sözleşme imzalama sürecini tamamlayarak PTTKEP Hesap Sahibi olabilirsiniz.

PTT personeli olmak için hangi bölüm okunmalı?

Posta Hizmetleri Bölümü’ndeki öğrenciler iki yıllık bir süre boyunca çeşitli derslerden sorumludur. İki yıllık Posta Hizmetleri ders programında yer alan derslerden bazıları şunlardır: Mektup Posta

PTT lise mezunu alıyor mu?

e) En az lise veya dengi okul diplomasına sahip olmak, f) PTT Müdürlüğünden PTT A.Ş. mezunu olmak. Acentelerin, Usul ve Esasların 10 uncu maddesi uyarınca uygun görülen bir işte çalışma imkânına sahip olmaları zorunludur.

PTT nasıl memur alıyor?

PTT; Kamu kuruluşu olması nedeniyle genellikle KPSS sınavı sonuçlarını değerlendirmektedir. Ancak dönemsel olarak KPSS şartı aranmadan iç yazılı ve sözlü sınavları veya mülakatları geçerek PTT’de işe alınmak mümkündür.

PTT çalışanları kadrolu mu?

PTT 2013 yılında anonim şirket olduktan sonra 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin ek 27. maddesiyle HRD personeli getirildi. Bu tarihten sonra tüm alımlar sözleşmeli olarak yapılıyor. Ayrıca bu süreçte sözleşmeli personel alımının yanı sıra kamu çıkarını kârın önüne koyan bir liyakat sistemi getirildi.

PTT çalışanı ne kadar maaş alıyor?

Ankete katılan kullanıcıların maaş verilerine göre, bir posta çalışanının ortalama aylık maaşı 24.700 TL’dir. Bir posta çalışanının en düşük ortak maaşı 19.700 TL iken, en yüksek maaşı 32 TL’dir.

İşkur belediye başvurusu nasıl yapılır?

İş arayanlar niteliklerine uygun kamu ihalelerine; İŞKUR İnternet Şubesinden Alo 170 iletişim hattından. En yakın İŞKUR birimine şahsen başvurarak başvuruda bulunabilirler.

Memurluk başvurusu nasıl yapılır?

Adaylar, başvurularını ÖSYM Başvuru Merkezleri üzerinden elektronik ortamda veya saat 10:00’dan itibaren ÖSYM web sitesi üzerinden bireysel olarak veya ÖSYM Aday İşlemleri mobil uygulaması üzerinden yapabilecekler.

PTT’ye nasıl başvuru yapılıyor?

Online Başvuru Yalnızca gerçek kişiler, PTT merkezlerine gitmeden, Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi başvuru ekranı üzerinden e-devlet, elektronik imza veya mobil imza kullanarak hesaplarını online olarak açabilirler.

PTT çalışanları kadrolu mu?

PTT 2013 yılında anonim şirket olduktan sonra 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin ek 27. maddesiyle HRD personeli getirildi. Bu tarihten sonra tüm alımlar sözleşmeli olarak yapılıyor. Ayrıca bu süreçte sözleşmeli personel alımının yanı sıra kamu çıkarını kârın önüne koyan bir liyakat sistemi getirildi.

PTT 657’ye tabi mi?

(1) Bu Yönetmelik, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve 23 Ocak 2008 tarihli ve 233 sayılı Kanun Hükmünde Kararname hükümlerine tabi olan PTT Genel Müdürlüğünün merkez ve taşra teşkilatında çalışan personele uygulanır.

PTT alımında mülakat var mı?

PTT, personel alımı için şartları ve başvuru tarihlerini web sitesinde yayınlamaktadır. Türkiye’nin farklı bölgelerindeki çeşitli pozisyonlar için personel alımı genellikle sınav ve mülakat şeklinde yapılmaktadır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir